Erotske priče, incest priče

Tatina kujica 3

6 min čitanja
tata me je tucao u usta

Leto 2019… posle dugog razmišljanja i odustajanja od letovanja sa društvom pošto nikako nismo mogli da se usaglasimo gde da idemo rešila sam da idem sa tatom. Osim toga svakako ću se bolje provesti sa nekim koga obožavam nego sa mojim vršnjacima opijati se svako veče. Tata je bio oduševljen tom idejom ali kad sam rekla idemo u Grčku, nudistički kamp u Kalitei malo je bio zabrinut jer nije tip koji voli da se eksponira u javnosti posebno ne kao od majke rođen. Ali želja kćerke jedinice i njegove poslovne partnerke je bila jača. Nazvali smo, rezervisali bungalov i krenuli. Vožnja do Grčke je bila veoma prijatna. Stajali smo svakih par sati radi odmora i da nešto prezalogajimo.

Na putu kroz Makedoniju sam mu rekla „mogla bi da te malo opustim onako kao ti voliš“. Pogledao me je i rekao“ samo da ne sletimo sa puta“. Uhvatila sam ga za kurac preko šorca koji je u trenutku dobio na čvrstini i mazila ga. Šaputala sam mu na uvo“ sad ću ti tako popušiti kurčinu da ćeš se upiškiti od sreće“ Izvadila sam njegovu kurčinu i polako ga oblizala celog kao sladoled. Počela sm,a polako da ga uvlačim do krajnika, usta su mi bila kao vakum pumpa. Sisala sam ga i jezik gurala u rupicu na njegovom velikom glaviću. Glasno je stenjao dok sam mu sve brže gutala kitu. Uhvatio me za glavu i nabio na kurac da sam se skoro zadavila količinom sperme koju je izbacio, gutala sam ali je malo izašlo vani iz usta. Rekao je da sam prava droljica i da sve lepo počistim jezikom da se ne umaže spermom, bilo bi čudno da izađe iz kola sa uflekanim šorcem. Lizala sam tu prelepu kitu koja me mnogo puta dovela do ludila i mazila mu jaja. Rekao je „mislim da će ovo biti zanimljivo letovanje“.

tata me je tucao u ustaKad smo konačno stigli do kampa bila sma prijatno iznenađena.
Na ulazu nas je dočekala devojka sasvim gola i poželela nam nezaboravan odmor.
Dobili smo ključ od bungalova i smestili se.
Unutrašnjost je bila lepo uređena; veliki krevet, plakari sa kliznim vratima, mala čajna kuhinja, kupatilo i lepa mala terasa.
Pošto smo stiglu ujutro oko 8 sati odmah sam rekla idemo na plažu, tata se nećkao ali ipak pošao. Plaža je bila nekih 15 metara i odjednom onako obučeni smo upali u sasvim drugi svet. Gola tela na sve strane ni krpice niko nije imao na sebi tako da sam se u trenutku osetila neprijatno zbog naše garderobe.

Pročitajte i ...  Ucenjena Navijačica 5. Deo

Raširili smo peškire i odmah sam skinula sve sa sebe i rekla tati „skidaj se nema čega da se stidiš a postidećeš 99% muškaraca na plaži“
Tako je i bilo. Kad se skinuo većina žena u našoj blizini je pogledala u njega sa zanimanjem a i kao ne bi 195cm, 92kg mišićav od treniranja karatea a njegov kurac opušten je bio oko 15cm. Ceo dan smo se kupali i zezali na plaži skroz zaboravivši na sve oko nas. Ponašali smo se kao par potpuno opušteno. Većina gostiju su bili Nemci, Holanđani, Šveđani i Danci i bilo je parova ali i celih porodica sa decom.Uveče smo izašli i malo obišli grad koji nije bio ništa posebno ali nismo ni došli da se provodimo nego odmorimo i nesputano uživamo jedno u drugom.
Popili smo dve flaše vina i na povratku u kamp sam lupala gluposti; kako će večeras ceo kamp da odjekuje dok budem svršavala,
da hoću da me tretira kao drolju sa ulice i da me ne štedi nimalo.
Ćutao je i smeškao se.

Čim smo ušli u bungalov ja sam pošla u kupatilo ali me uhvatio za ruku i rekao; „kuda droljice koga si pitala“
Uhvatio me za kosu i naterao da kleknem.
Izvadio je kurac i odjednom mi nabio usta da su mi pošle suze na oči. nisam mu pušila to je bilo divljačko jebanje u usta.
Podigao me je i bacio na krevet. Poskidao sve sa mene i počeo da mi grize bradavice koje su bile toliko natečene da si mogao kaput da okačiš na njih.
Lizao mi je stomak i prepone ne dirajući pičku koja je je bila toliko vlažna kao da sam se upiškila.
Molila sam ga da me jebe i da mi deformiše pičku da sma njegova drolja i kuja za ceo život.
Brzo je skinuo sve sa sebe i digao mi noge na ramena.

Pročitajte i ...  Brižna

Gledao me u oči dok mi je polako gurao njegov buzdovan. Kada sam oseila jaja na guzi rekla sam „razbij me molim te“.
Počeo je žestoko i brutalno da me jebe baš onako kako sam najviše i volela bez milosti da me troši kao neku zadnju fuksu.
Vrištala sma od uživanja grebala ga po leđima i skoro plakala od sreće. Ne znam koliko puta sam svršila ali se odjednom ukočio i počeo da me puni spermom, jadna pičkica nije mogla da sve primi pa je curelo sa strane po krevetu.
Okrenuo se na leđa i povukao me na sebe.
Dugo smo se ljubili kurac mu nije gubio na čvrstini.
Rekla sma da se okrene da mu želim lizati čmar. Malo me pogledao i postavio se na sve četiri. Širila sma mu guzove i jebala ga jezikom u šupak dok sam mu mesila jaja i muzla kurac.
Rekao je „klekni droljice“.

Samo sam to i čekala i kleknula kao kuja pred parenje ispred mužijaka.
Stavio mi je kurac i počeo brzo da me tuca, šamarao mi je guzicu i čupao za kosu.
Palac mi je gurnuo u čmar. Uzeo je Pavlovićevu mast i namazao mi dupe.
Stavio mi je glavić na ulaz i polako gurao pa vadio da me razradi što više.
Odjednom sam osetila da me muda lupaju po pici i da mi je nabio do jaja.
malo je sačekao i onda počeo da buši jako i brzo.

Levom rukom mi je mesio sisu jako do bola a desnom drkao klitoris.
Bili smo potpno mokri do znoja dok mi je uništavao guzu.
Svršila saa toliko glasno mislim da su me čuli u Solunu.
Ležali smo jedno pored drugog i gledali se, nisam mogla da verujem da neko može da mi priušti toliku količinu zadovoljstva.
Zaspala sam naslonjena na njegova prsa kao beba dok me milovao po kosi. Iako je u sexu žestok i brutalan posle je opet moj tatica.
Ujutro smo se probudili kasnije,i tata je anpravio kafu.

Pročitajte i ...  Stast nakon dugog odsustva

Sedeli smo na terasi i pili kafu kad su nam se javile prve komšije iz bungalova do nas, bračni par iz Roterdama koji su bili sa kćerkom tinejdžerkom od 17g.
Pozvali smo ih na kafu ali su oni doneli svoju jer kako kažu ne mogu da se naviknu na našu kafu, pili su onu splačinu iz aparata sa filterom ali o ukusima nema rasprave.
Tata i njen muž su lako našli zajedničku temu a to je fudbal a nas dve smo pričale o svemu i svačemu.
Rekla mi je da su sinoć slušali moje vrištanje i odavno se oboje nisu tako napalili i imali extra dobar sex. Muž ti je odličan tip i blago tebi. Trenutak sma se premišljala da li da joj kažem istinu ali ipak nisam ali privuklo mi je pažnju što njihova kćerka hana ne skida pogled sa tate. Popili su kafu pozdravili se a mi otišli na plažu. Toliko za sad o prvim danima našeg letovanja u novim uslovima uskoro i nastavak sa trojkom i extra žurkama u kampu do tad ljubi vas Ana

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

1 thoughts on “Tatina kujica 3

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.