Erotske priče, incest priče

San iz detinjstva

6 min čitanja
posevio komsinicu ispunio snove

Tog dana smo zavrsavali porodicnu kucu, puno dvoriste komsija, familije, prijatelja….proslavilo se kako bas kako dolikuje. Po obicaju pomagala je u spremanju hrane i moja komsinica, jedva da je imama 30 godina, sveze razvedena. Tada sam imao samo 12 godina, te sam godine poceo i da drkam a secam se kao danas da sam drkao zamisljajuci bas nju. Svaki trenutak sam koristio da budem bas uz nju.

Zadrhtao sam uvek kad me je zagrlila, poljubila…..naravno kao njoj drago dete….ali to dete je imalo sasvim neku drugu mastu. Negde pri kraju radova, iznenada se zacula neka galama sa krova kuce, posvadjali su se majstori oko necega. Komsika je opsovala i rekla sad cu da im jebem mater kad se popnem kod njih, bas sam to pozeleo. Krenula je ka merdevinama a ja za njom, rekla mi je pridrzi-odoh da im jebem mater.

Sunce me ogrejalo, jedva sam docekao da krene da se penje uz merdevine, ja sam ih drzao i gledao pravo ispod njene letnje haljine. Prizor kao nikada, ispred mene njena neobrijana picka, gustih kovrdzavih dlaka. Kako se ona penjala, meni je tako poceo da se dize. Nisam imao izbora, pritisnuo sam ga u medrevine da niko ne bi video, ako je uopste imao sta i da vidi tada. Otisla je na krov a ja sam ostao dole da sacekam kad se bude vracala, silazila… ocekivao sam da se prizor ponovi. Ponovo je prisla merdevinama a ja odozdo gledao ispod njene haljine, taman je picka sevnula i ona je ukapirala sta se dogodilo pa je ljutito viknula- bezobrazan si!

posevio komsinicu ispunio snovePocrveneo sam, uplasio sam se nje a upasio sam se i mojih, jer kuca se ne gradi svakog dana i nije se u pripitom stanju svakodnevno, iskren da budem, ocekivao sam batine, ali je ona precutala. Mali sam bio, pa sa sigurnoscu mogu reci da joj nije bilo prijatno i da njoj ni na kraj pameri nije bio moj bezobrazluk. Mnogoo godina nakon toga, pa realno nekih 20 godina kasnije dosao sam na odmor iz inostranstva u kojem sam radio i ziveo… ona i dalje razvedena, nije se udavala po drugi put a jebozovnija nego ikad sa svojih 50 godina. Kad sam je video, noge su mi se odsekle, setih se njene picke kao da je sada gledam, svaki detalj….prodje mi kroz glavu-sad ili nikad.

Pročitajte i ...  Podstanarska Sreća

Obzirom da sam iz inostranstva dosao sa suprugom i dvoje dece, odmah su deca krenula u igru. Obozavala je decu i radovala se sto ce za nekoliko meseci postati baka, iskreno, radovalo je i mene-zasluzila je. Bilo je vece, supruga je pripremila veceru za sve nas i predlozila da malo kasnije odemo sa decom kod njenih roditelja, da se i sa njima vidimo i da tamo prespavamo. Ne znam zasto, ali ja ne volim da spavam u tudjoj kuci, pa sam se i nasalio- idi ti, necu da smetam, sigurno ides u svaleraciju. Komsika se samo nasmejala, nista nije prokomentarislala a supruga je dobacila, pa ti si divan muz, sve znas a neces da mi smetas, naravno ironicno.

Komsinica je otisla svojoj kuci, supruga sa decom kod roditelja a ja ostao sam. Nisam prestajao da mislim na komsinicu i ono, sta bi bilo kad bi bilo? Zelje su jedno a realnost drugo, nemam izbora…mislim se da pozovem suprugu pa ipak odem kod njih-dosadno mi je, ili da izadjem u grad na pice…ne znam sta cu… Pozvao ipak suprugu i nasalio se, samo da proverim, ides kod svalera ili ti dolazi kod mame i tate, opet je ironicna bila pa mi je porucila da je nebitno gde, bitno da nesto bude. Spremio sam se i krenuo, kad bacih oko na kucu u kojoj zivi komsika, ona skockana u fulu stoji kod kapije, zastao sam i pitao sam jee, hajdee, krenuli smo.. nasmejala se, rece, cekam taksi pa cu do grada a ja njoj- ma pusti taksi, hajde s mnom… a, nee, nee-videce neko. Rekoh joj..hajde dodji cekam te kod caffe na uglu..

Rece, ok…odmah cu! Umesto kod supruge, dece i njenih, ja pravo u caffe na ugao. Evo i komsike, stigla je…rekoh joj, ajmo negde van grada…auto mi je pored trafike.. otisao sam, seo u auto i sacekao da i ona dodje. Imala je neku suknju do kolena, utegnuta bas…. ulazi u auto i kaze, jao Boze sta ja radim, ne razmisljam a moze neko da vidi, svasta da pomisli, znas kakvih problema da bude. Rekoh joj-opusteno! Idemo van grada, upitala me je, ali zasto? Pogledao sam je u kolena, onako sa porukom u vidu pogleda zbog cega. Cini mi se da se postidela, kaze ti nisi normalan, ne poznajem te takvog. Otisli smo nekih 60km dalje..ne samo van grada, taman izlazimo iz auta, kad eto tel. , zove supruga, upitala je da li dolazis…rekoh, pa krenuo sam, svratio do grada i evo nadjoh staro drustvo pa ako se ne napijemo-dolazim….

Pročitajte i ...  Napaljena teta

Morao sam da lazem. Sa komsikom sam svratio na pice, pa sam joj predlozio sobu, da se ne zadrzavamo ko zna-mozda neko moze da vidi…. Opet je kazala, jao Boze sta ti meni radis…i krenula ka sobi. Usli smo…cim sam zatvorio vrata, pogledao sam je onako provokativno i rekao, od deteta ovo sanjam. Upita me ona, ma sta ti je bre odjednom? Nee, nije to odjednom i pridjem joj….pokusam da poljubim, ali..ona postidjeno gleda u pod…legli smo…i poceo sam da je opustam….Prihvatila je igru, prelepo se ljubiila, vatreno, a stenjala je. Odmah mi se digao, bila je bas vatrena.. Prekinula je igru otisla do kupatila. Znao sam sta ce biti, jedva sam cekao da dodirnem tu picku od pre 20 godina…koju sam tada samo mogao da vidim.

Ponovo smo u krevetu, vec mirise na sex. Ljubimo se, ljubim joj vrat, stenje, nezno se spustam do grudi, ljubim joj grudi….a rukom krecem ka njenim nogama, butinama sve do medjunozja. Cujem kako jebozovno stenje, mesa….i konaco joj dodirujem medjunozje, topla je i vlazna. Klizim jezikom nize i nize, ispod pupka, pocinjem da joj lizem picku…..prelepa picka, topla, glatka a zeljna dobrog kurca. Sad ili nikad, kurac mi pulsira, hoce da eksplodira…hvata me za njega i pocinje galgano da ga drka, dok joj nadrazujem klit. Spusta se usnama, dodiruje glavic, od zeljee samo sto nisam svrsio. Nadrazujem joj klit dok ga pusi, stenje a meni pulsira.

Osecam da cemo obostrano svrsiti a jos uvek smo u predigri. Ubrzavam da joj mazim klit i ulazim prstom a ona ga sve brze drka, glasna jee, stenjee, osecam da ce svrsiti a i ja samo sto nisam. Sve je glasnija, sve vise mesa, ulazi u zavrsnu fazu- svrsice, samo sto nije. Opkoracuje me, zestoko se nabija…samo nekoliko puta, sve je glasnijaaa, drhti, svrsava a uskoro svrsavam i jaa. Zelja nas je izludela, tako je kratko trajao sex a tolika hemija. Ostali smo da lezimo, kod supruge nisam otisao, a sex smo ponovili jos 4 puta do ujutru. Bilo je to posebno iskustvo, iskustvon u kome je decacki san ostvariv 20 godina kasnije. Do ujutru smo ponavljali sex i sa sigurnoscu mogu da potrvrdim da do te moje trideset druge godine nisam doziveo takvo iskustvo.

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

Nove erotske price

Ženaipo 1 min čitanja
Aleksandra Osijek 1 min čitanja
Zanosne obline 1 min čitanja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.