Erotske priče, incest priče

Upoznavanje Srbija

Prva Bračna Noć… sa Kumom

9 min čitanja
kum jebe kumu na prvoj bračnoj noći

Sam čin venčanja je bio prelep, ali samo slavlje nakon toga je bio najbolji deo. Piće je teklo u potocima, a veliki broj prisutnih je malo i preterao pred kraj večeri. Mogli ste uočiti određene kisele poglede od onih koji nisu smeli piti jer voze, ali većina ljudi je organizovala taksi ili je prenoćila u hotelu.

I ja sam bio taj koji je odlučio da prenoći u hotelu u kom je i bila organizovana svadba. Bio sam kum. Pretpostavljam da sam mogao da se pridružim ostalima u razvaljivanju od alkohola, ali obećao sam da ću paziti na stvari i pobrinuti se da svi bezbedno završe veče. To što nisam mnogo pio nije me brinulo jer nisam neki preveliki uživaoc u tome. Iz nekog razloga ne mogu da podnesem ukus piva, a što se mene tiče, vino je samo piće koje pijete uz večeru. tek venčani

Poznato je da ponekada preteram sa viskijem, ali veoma retko. Sa svim ljudima na slavlju, mislio sam da su oni za koje ću najmanje brinuti mlada i mladoženja. Imali su rezervisan apartman u hotelu i kretali si izjuta rano na medeni mesec. Ali bio sam malo iznenađen kako je noć odmicala kada sam video da su Mare i Sandra pomalo hladni.

Činilo mi se da Sandra ima prilično siv izraz na licu, ali Mare se trudio da diže stmosferu i bude glavna faca na zabavi. Kada se većina ljudi razišlo, ostali smo ja, mlada i mladoženja. Prišao sam da im uputim poslednje čestitke. Sandra me je samo bespomoćno pogledala, a Mare se samo izvalio u stolicu, sa velikim osmehom na licu.

Bio je pijan kao dupe. Morao sam da se ponašam kao odgovoran kum i ponudim odgovarajuću pomoć. Podigao sam Mareta na noge i poveo njegovo teturajuće telo prema liftovima. Naslonio sam ga na zid i doplovili smo do apartmana za mladence. Ulazeći u apartman, bacio sam Mareta na kauč.

Pomogao sam Sandri da mu skinemo cipele i odeću i jednostavno smo ga ostavili tamo da hrče. Biće van svesti do jutra. Poželeo sam laku noć Sandri i upravo sam krenuo kada sam primetio da se grize za usnu. Nešto ju je mučilo ali nije znala kako da to spomene. Oduvek sam bio veoma blag prema Sandri.

Odjednom mi je sinulo u čemu je njen problem. Još uvek je bila u venčanici, bila je velika i teška i imala dve deveruše koje su joj pomogle da je obuče. Svi su pretpostavljali da će joj mladoženja pomoći da je skine, ali mladoženja je bio mortus na kauču.

„Ne možeš sama da je se izvučeš iz haljine“, pretpostavio sam. „Želiš li da nazovem one dve tvoje sestre da dođu i pomognu? Neka prenoće u hotelu.“

Sandra se ugrizla za usnu i odmahnula glavom. „Otišle ​​su ranije i verovatno su obe u krevetu. Ne želim da ih budim samo zato što je Mare popio par pića više nego što treba.“

Pročitajte i ...  Ćerka je lek za Usamljenost

„Par?“ nasmejao sam se gledajući ga kako hrče.

Nakon kraće pauze, Sandra je konačno rekla šta je želela. „Slušaj kume, znam da je mnogo toga za tražiti, ali možeš li ti da me otkopčaš i pomogneš mi da stavim haljinu na postolje. Trajaće samo minut dva?“

Šta sam mogao reći? Nisam imao izbora. „Zašto treba da bude na tom postolju?“ Pitao sam.

„Ostavljamo je ovde kad krenemo ujutru“, objasnila mi je Sandra. „Hotel će je propisno spakovati i poslati kod mame. To znači da kada ustanemo možemo samo da se obučemo, uzmemo torbe i uskočimo u taksi i palimo na ostrvo.“

Stojeći pored kreveta, Sandra mi je okrenula leđa. Odabrala je da nosi porodičnu haljinu koja se prenosila kroz nekoliko generacija, uz naravno pojedine moderne detalje koji su dodati. Prilično lepa haljina, ali ipak malo staromodna ako mene pitate. To je bio problem. Nema zip. Samo dugačak red malih, lukavo postavljenih udica i dugmića, od kojih svaka mora da se otkopča posebno.

Počevši od vrha, polako sam išao niz taj dugi red, povlačeći svaku udicu i dugme na koje sam naišao. Ono što se desilo posle toga nije moja krivica. Sandra je držala haljinu uz sebe kako ne bi klonula i ispostavilo se da je ideja bila da čim se sve kuke otkače, moram da podignem haljinu gore i preko njene glave i složim je uredno na postolje.

Podignem haljinu, okrenem se i spustim haljinu na postolje, okrenem se nazad ka Sandri …… i tada vidim kako joj grudnjak pada otkrivajući divan par bledo belih grudi, prekrivenih prelepim ružičastim pupoljkom, a dole par belih satenskih gaćica koje su trebale da stimulišu mladoženju na akciju.

Čini se da su par kukica koje sam otkačio bile kukice na grudnjaku, a izričito poričem da sam ih namerno otkačio. Sandra je odmah rukama pokrila grudi, pocrvenevši. Prekasno, već sam sve uspeo da vidim bez probema. Ali nije bilo s predumišljajem. Činilo mi se da sam samo krenuo na auto-pilot jer sam kleknuo, uzeo komad belih gaćica koji je još imala na sebi i uklonio ga, a ona je podigla stopala tek toliko da bi ih potpuno uklonio. Zatim sam ustao, nežno odvojio Sandrine ruke od njenih grudi i divio se njenoj golotinji.

„Već mesecima si se radovala ovoj noći“, rekao sam. „Znam, rekao mi je kum da još uvek si nevina i psihički si se spremala za ovo. Bio bi zločin poslati te nevinu u krevet a ovako privlačno i prelepo izgledaš.“

Krevet je već bio spreman. Sve što su mladenci morali da urade bilo je da legnu i prevrnu ćebad preko sebe. Samo sam privukao Sandru i nežno je spustio dole. Gledala je kako se svlačim, odmahujući glavom, govoreći mi da ne smemo, ona je sada udata, njen muž je bio u susednoj sobi.

Onda je došao red na mene da odmahnem glavom. „On nije trenutno u stanju da te zadovolji“, rekao sam i smestio se na krevet pored nje.

Pročitajte i ...  AOJ KUMO DA MI NISI KUMA

I dalje je tiho protestovala dok je moja ruka ležala na njenim grudima, nije ućutala sve dok joj nisam zatvorio usta svojima. Svi njeni protesti koje sam primetio bili su blagi i verbalni. Fizički, nije pokušala da se odupre na bilo koji način, niti je to počela da čini kada sam počeo da je mazim. Polako sam je uzimao, podižući uzbuđenje u njoj svojim usnama i nežnim milujućim rukama, počevši od njenog lica, prelazeći na njene grudi, dodirujući i ljubeći, stvarajući taktilne senzacije po celom njenom telu, sve dok konačno moja ruka nije ležala na njenoj devičanskoj pičkici, izazivajući još veće uzbuđenje iz nje.

Mogao sam da osetim toplotu i vlagu u njoj, i nije prošlo mnogo vremena pre nego što sam se kotrljao po njoj, ugnezdivši se između njenih butina i razdvojio ih. Zatim sam usmerio svoju erekciju ka njoj, osećajući kako joj usmine popuštaju pod stalnim pritiskom, popuštaju i dozvoljavaju njenom telu da me primi.

Kada sam počeo da prodirem u nju, samo sam se polako kretao napred, tonući dublje u njen vreli vlažni prolaz. Kada smo oboje bili zadovoljni mojim prodorom u njeno telo, počeo sam da se krećem. Iz nekog razloga nisam želeo da izvodim nikakvu seksualnu gimnastiku, bez snažnog tucanja njene nežne mlade pičke, bez promene položaja, samo nežno vođenje ljubavi. kum jebe kumu na prvoj bračnoj noći

Kretali smo se tiho zajedno, zadovoljstvo nas je preplavilo, ali polako se pojačavalo. Ostali smo zajedno, ljuljajući se zajedno, uživajući u ovom prvom susretu na ovaj način. Trebalo je neko vreme ali veoma brzo se Sandra ukočila, širom otvorivši oči. „Aaahhhh…“ povikala je kad je počela da se trese.

Užurbano sam ga gurnuo, otpuštajući vrhunac protiv kojeg sam se borio, puštajući ga da me razbije, dok je Sandra drhtala i privila se uz mene. Ležali smo zajedno, ja sam samo držao kumu dok se ona mazila pored mene. Onda je zaspala.

Gledajući je kako spava, uzdahnuo sam, ali na kraju sam ustao, obukao se i povukao u svoju sobu, podesivši alarm za rano jutro. Morao sam da vidim mladence pre puta. Zaspao sam čim sam udario u jastuk, ne mrdajući se dok se alarm nije oglasio. Zastenjala sam na to, ustao, obukao se i krenuo nazad u svadbeni apartman. Pokucao sam na vrata, ali, ne dobivši nikakav odgovor, iskoristio sam rezervni ključ koji sam imao i ušao.

Mare je još uvek spavao na kauču, hrčući. Protresao sam ga i pokušao da ga probudim, ali nije se ni pomerio. Slegnuvši ramenima, ostavio sam ga tamo i otišao u spavaću sobu. Sandra me je sigurno čula kako pokušavam da probudim Mareta jer se meškoljila kada sam ušao. Sedela je, a čaršav je pao sa nje, pokazujući da su joj grudi jutros bile prelepe baš kao i sinoć.

Pročitajte i ...  Tvoja malecka oko moje kite

Trepnula mi je par puta, a onda je isplivalo sećanje. Pocrvenela je i spustila pogled. Otišao sam do kreveta i trgnuo čaršav iz njenih prstiju, bacivši ga da bih joj se mogao diviti. Sedeći pored nje namestio sam je tako da je ležala na stomaku. Počela je ponovo jedva čujno da protestuje, ali mi se nameštala telom da bih imao bolji pristup zauzevši klečeći položaj.

Sandra je gledala u mene preko ramena, užasnuta i uzbuđena u istovreme, znajući da je takva kakva jeste bila potpuno izložena mom pogledu. Samo sam joj se osmehnuo. Raskopčao sam pantalone i ispustio ih, pokazujući da imam erekciju jednako ekstremnu kao i onu od prethodne noći.

„Jedna od prvih stvari koje nova mlada treba da zna je kako da se nosi sa jutarnjom erkcijom“, rekao sam joj, a onda sam ušao u nju s leđa, snažno i brzo. jebanje kume sa leđa duboko i snažno

Prethodna noć je definisala nežnost. Jutro je bilo suprotno. Snažno sam se zabio u kumu, jašući je ispred sebe. Iz načina na koji je ušla u ritam brzo se videlo da je voljan partner, i zajedno smo se tucali ka vrhuncu. Nije prošlo dugo pre nego što sam čuo kako zadovoljeno plače i video sam je kako zabija glavu u jastuk. Mogao sam da čujem prigušene krike koji su dolazili od nje.

Tucao sam je sada sa punom snagom, razvaljivao sam njenu pičku koja od sinoć više nije bilo nevina. Napunio sam je ali ovaj put nije bilo vremena za maženje. Taksi je bio sve bliže i rekao sam joj da treba da se otušira. Još jedan pokušaj da probudim Mareta pokazao se uzaludnim, pa sam ga ostavio tamo.

Odjavljujući se iz hotela, podmirio sam račun za apartman za mladence, iako sam im rekao da će verovatno biti zauzet do dvanaest. Imali su veliko razumevanje. Ubrzo nakon toga Sandra je bila u taksiju i krenula ka aerodromu i svom medenom mesecu na ostrvu u daljini. Nije bila njena greška što nismo uspeli da probudimo Mareta na vreme da stigne na taksi, a za nju ne bi bilo zabavno da sama ode na medeni mesec. Bilo je prekasno da se otkaže odmor jer već je bio plaćen.

Prirodno kao njen kum, ja sam pošao sa njom.

KRAJ!

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

BDSM

Nove erotske price

lizanje kurca 13 min čitanja
doggy jebanje sa bivšom 6 min čitanja
seks u kolima sa mladjim 10 min čitanja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.