Erotske priče, incest priče

Majko Moja

7 min čitanja
jebanje sa nepoznatim

Mirjanu sam prvi puta vidio dok sam ispijao kavu pod zidom, listao sam večernjak tek toliko da ostanem u formi, opuštanje na toplom suncu i kao svaki mačak uživam u tom. Podigao sam pogled listajući časopis, i ugledao privlačno lice uokvireno kratkom smeđom kosom. Ne znam jeli vam se dogodilo, da vas jednostavno zarobi neki pogled.

Časopis je završio na stolu dok sam ja ispitivao tople smeđe oči, ne znam ni koliko je trajao, činilo mi se cijelu vječnost. U smeđim je očima zaigrao nestašan plamičak, i tada sam pokazao pogledom na stolac do sebe. Kratko je klimnula glavom i već smo se gledali iz neposredne blizine. Pomalo bezobrazno počeo sam pretraživati njezine obline, uživajući u izloženom. Suknja do koljena nije mogla sakriti ljepotu nogu, i bokova, a skladni listovi su završavali u elegantnim sandalama visoke pete, koje su samo isticale skladnost nogu, nemarno prebačenih jedna preko druge.

Ukupni dojam samo su pojačavale dobre grudi. Ponovno sam pogledao u oči i primijetio da i ona istražuje mene. Stigla je i njena kavica, pa smo stupili i u razgovor, no cijelo vrijeme je nešto strujalo između nas. Pogledi su se upijali i uhvatio sam sebe kako pratim pokrete njenih usana dok govori, zamišljajući kako bi bilo poljubiti ih.

Nesvjesno sam se obliznuo, primijetivši da se osmjehuje, očito da je zaključila o čemu razmišljam. Spustio sam pogled linijom dugog vrata, gutajući knedlu, koja se stvorila u mom grlu. Prošetali smo se malo, a pogledi su se i dalje ispitivali, propuštajući je kroz jedan prolaz, dotaknuo sam joj struk, stresao sam se od nekog udara, baš kao i ona, pogledali smo se i bez riječi krenuli prema automobilu. Bila je to najluđa trka, koju sam izveo zagrebačkim ulicama, između jurećih automobila, i zbunjenih pješaka.

Miris sprženih guma dopratio me je sve do doma, ponudio sam je kavicom, ne misleći je pravit, niti je ona mislila pit, usne su nam se srele odmah u hodniku, a njen jezik lutao je mojim ustima, dok su moje ruke lutale njezinim tijelom. Trzanje uda podsjetilo me na to koliko sam uzbuđen, baš kao i trljanje njenog brežuljka o moj ud. Digao sam je u naručje, uz put skidajući sandale i odnio do kreveta u sobi. Pali smo po njemu oslobađajući se odjeće, jednako se ljubeći, i istražujući uzburkana tijela. u krevetu sa nepoznatim

Okrenuo sam je već oslobođenu odjeće, na stomak ljubeći joj kralježnicu, dok sam rukama stezao dojke, a ud je za to vrijeme, već lupkao po vratima raja. Došao sam do obrijane i nježne ribice koja se sjajila od vlage, nježno je dodirujući samo usnama, dok se Mirjana dokopala mog uzdignutog uda i počela ga ljubiti, svojim vrelim usnama.

Pročitajte i ...  Spavaća Soba - Ogledala - Sex

Legao sam na leđa namještajući vrelu ribicu pravo na svoja usta, dok je Mirjana i dalje bila zauzeta mojim udom, usisavala ga je i onda naglo puštala iz svojih usta, što me je dovelo skoro do vrhunca. Ja sam prstima raširio ribicu nježno je ljubeći usnama i blago ugurao jezik u nju. Stisnula mi je ud toliko da sam mislio da će eksplodirati od navale krvi u njega i jezikom dirala malu rupicu na vrhu. Svršio sam u jakom mlazu prskajući je po licu i usnama, dok je ona zadovoljno mumljala sa udom u ustima.

Sada sam ja započeo lizati tanku liniju između ribice i guze, koja se stiskala pri svakom dodiru jezika. Uvlačio sam jezik u ribicu tjerajući je na uzdisanje, a onda sisao klitoris usnama izvlačeći ga polako iz špiljice u koju se zavukao, bila je sve vlažnija, i sve je više stiskala svoju ribicu i guzu. Okrenuo sam je prema sebi namještajući je na ud koji je ona svojom rukom namještala na ulaz u ribicu.

Gledao sam kako polako nestaje u njoj, dok sam joj milovao grudi, pokušavajući poljubiti uzbuđene bradavice. Poljubili smo se, a u ustima sam osjećao ukus svog sjemena, lagano sam joj za to vrijeme sirio usmine, da ud utone dublje u nju. Lagano smo uhvatili zajednički ritam, istražujući rukama tijela koja su gorjela u ritmu strasti koja nas je vezivala. Ulazio sam u nju sve dublje, promatrao sam svoj ud kako se gubi u vlažnom ružičastom mesu, koje se ritmički stezalo oko njega, donoseći oboma nevjerojatan užitak. Počela je glasno stenjati, grizući mi ramena, i onog trena kada je počela gristi moj vrat, zadigao sam joj kukove i počeo zabijati svoj ud u divljačkom ritmu u nježno meso koje se grčilo od strasti dolazeći do vrhunca strasti.

U trenu kada je ukočila svoje mišiće, gusta sperma iz mog uda počela je puniti njenu unutrašnjost, smirivali smo se lagano, opet jezicima ispitujući ukus naših usana i jezika. Dosta dugo se smirivala, i na svaki drhtaj njene ribice moj je ud odgovarao trzajem u njoj, dok su se naši sokovi cijedili niz njega.

Pročitajte i ...  Jebi me, za to Služim

Ustala je sa njega prihvatila ga rukama i počela ljubiti prvo glavić pa zatim i ostatak, sakupljajući sve sokove koji su bili na njemu, stresao sam se od svakog dodira njenog jezika i ud je ponovno pokazivao znakove života narastajući u njezinim ustima. Počeo sam ljubiti ribicu i guzu razmazujući sve sokove po njima, nježni otvor njezine guze se ponovno stiskao na svaki pokušaj moga jezika da uđem u njega, a usne su jače stiskale moj već ukrućeni ud. Razmazao sam sve po guzi i prstom počeo ulaziti u guzu.

Stiskala ju je tako da prst nije ulazio, jezikom sam počeo kružiti oko prsta i ulaza u guzu, koja se počela opuštati, a prst lagano tonuti u toplu dubinu, ječala je govoreći mi da pazim da je boli ali i da je lijepo. Sa stolića sam uzeo kremu za poslije brijanja i namazao guzu, požuda me je obuzimala sve više, namazao sam malo i na ud i prislonio ga na ulaz u guzu. Držao sam ga tako prislonjenog na ulaz puštajući nju da gura svoju guzu na njega. Tonuo je jako polako u topli ulaz, bila je tijesna do bola, ali sam nastavljao gurati polako ud u njenu guzu, koja se i sama nabijala na njega, milimetar po milimetar.

jebanje sa nepoznatimStenjali smo oboje od užitka dok je ud bio već više od pola u njoj. Nije više govorila da je boli, iz njezinih usta čuli su se glasni uzdasi dok sam ga polako počeo pomjerati unutra i van. Rukama sam raširio guzu i nastavio uzlaziti u tijesni ulaz, dok je ona svojom rukom trljala svoju ribicu i moja jaja. Uhvatio sam grudi koje su se gibale u ritmu moga ulaza u nju i počeo ih gnječiti, uvrćući joj bradavice, dok se ona već derala od strasti nabijajući guzu sve jače na moj ud koji je već ulazio do kraja u meku guzu.

Svojom rukom je već grubo stiskala moja jaja koja su se ponovno punila spermom, požuda mi je zamutila sve obzire i počeo sam ga divljački nabijati u njenu guzu, gurajući cijelo njeno tijelo u naletu, stiskao sam je do bola puneći njenu guzu toplom spermom, dok se je i ona počela tresti u naletu orgazma koji joj je potresao tijelo, zario sam ga do kraja u guzu.

Pročitajte i ...  Na Hladnom Zadnjem Sedištu

Neko vrijeme smo ležali tako nepokretno, smirujući se i dolazeći do daha, nasmiješila se nježno i usne su nam se ponovno spojile. Digao sam je u naručje i odnio do banje, spuštajući je u kadu, namjestio sam vodu i počeo sam je sapunati uživajući u svakom dijelu njenog tijela, moje su ruke doticale svaki dio njezina tijela i u tome uvijek nalazim dobar dio uživanja i nekako mi je posebno erotično zajedničko kupanje. Mazno se izvijala dopuštajući da je svu prekrijem pjenom, a zadržao sam se posebno dugo na ribici koja je bila sva crvena.

Polagano sam je saprao tušem, a sad je ona uzela sapunat mene, kružeći svojim rukama po mome tijelu, spustila se je do moga uda i počela ga opet ljubiti nadrkavajući ga pri tom rukom. Novi val požude obuzeo me je poput vihora, iznio sam je iz kade i spustio na prostirku na podu ulazeći naglim zamahom u mokru ribicu, sa Mirjaninih usana oteo se krik, ali je spremno prihvatila nalete moga uda koji joj punili utrobu. Nabijao sam se divljački u njenu ribicu dok me ona grebala noktima po leđima i grizla po vratu, pokušavajući mi nanijeti bol, ali ništa nisam osjećao doli strašnu požudu i strast. Ubrzavao sam ritam pokreta dok je cijelo njeno tijelo poskakivalo u ritmu prodora uda u ribicu. Grudi su poskakivale mameći me da ih grizem, osjetio sam opet kako mi dolazi iz dubine jaja novi val sperme koji je počeo puniti njezinu ribicu, koja se upravo tad počela ponovno grčiti u novom orgazmu.

Zabio sam ga do kraja u nju prazneći se na ulaz u maternicu, dok je ona vrištala…

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

Nove erotske price

Ženaipo 1 min čitanja
Aleksandra Osijek 1 min čitanja
Zanosne obline 1 min čitanja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.