Erotske priče, incest priče

Leto mog života

7 min čitanja
Leto života masturbiranje

To je trebalo da bude moje ‘Leto života’. Barem, tako je pisalo u brošuri kada mi ju je veseli turistički agent uručio. Brošura je bila ispunjena osunčanim manekenkama koje su se izležavale na zlatnim plažama. Savršeno uređenim plavim nebom i vodom tako čistom da se ispod njih mogu videti školjke.

Dok sam kroz prozor gledala u sivo nebo i praznu plažu, srce mi se steglo. Bila su to poslednja dva dana mog odmora i nisam se mogla razočarati više od toga. Tek sam napunila 18 godina i štedela sam mesecima da bih se prepustila ‘luksuznom’ putovanju. Sve te dosadne večeri bejbisitinga i serviranja masne hrane isto tako masnim mušterijama bile su uzalud.

Oblačno nebo, prazna plaža prekrivena pivskim flašama i tako danima. Plus blokirani telefonski pozivi mojih prijatelja koji su uživali na krstarenjima i žurkama koje su bile ipak preskupe za mene. Do druge nedelje, prestala sam da prihvatam njihove pijane pozive i umesto toga sam se šetkala po raspadnutom hotelu. Ponekada sam sedela na balkonu kada je bilo dovoljno suvo da gledam galebove kako kako prebiraju kroz prepune kante.

Uzdahnula sam i proverila telefon. Nekoliko propuštenih poziva od prijatelja i poruka od mame i tate. ‘Drago mi je da uživaš ljubavi, čuvaj se i budi dobra tamo!’ Naravno, morala sam da se pretvaram da se fantastično provodim, da je ovo najbolje leto.

Totalno u bedaku trgla sam se kad je neko pokucao na vrata. Bila je to Lena, žena koja je boravila u u sobi pored. Bila je malo slatka, pegava i riđa dama i boravila je u hotelu poslednje dve nedelje sa svojim mužem. Postali smo prijatelji kada sam nerado morala da tražim pomoć sa korišćenjem starog tuša u mojoj sobi. Leto života milf crvenokosa

„Hej Marina!“ Njena vatrena kosa spuštala se niz leđa poput vodopada i bila je umotana u lepršavi kućni ogrtač. „Kako napreduje ta tvoja lista želja?“ Slegnula sam ramenima. Zaboravila sam na glupu listu koju sam napravila pre nego što sam otišla od kuće. „Tako dobro, a?“ Lena se zakikota.

Bila je nervozna žena – i uprkos tome što je imala 15 godina više od mene, imala je karakter devojčice. Lena je ušla u sobu i sela pored mene na škripavi krevet, a ruke su joj skrivale nešto veliko iza leđa.

Pročitajte i ...  Komšija Stevan

„Odlazimo ujutru“, rekla je, „Ne mogu reći da ću pamtiti ovo mesto. Ali bilo je tako lepo provesti vreme sa tobom – bilo je kao da imam 18 godina ponovo! Tako da sam kupila ti mali poklon.“ Nacerila se i pružila mi poveću ljubičastu dugačku kutiju sa velikom mašnom na vrhu. Učtivo sam se osmehnula, „Jaoj, nisi trebala.“

Želela je da ovo bude moje Leto života.

Slegnula je ramenima i pokazala mi da nastavim sa odmotavanjem poklona. „Znam da si želela da vidiš zvezdu padalicu – bila je na tvojoj listi. Mislila sam da bi ovo moglo pomoći. Večeras se očekuje kiša meteora, neka ovo bude najbolje leto ikada.“, rekla je, nervozno se pomerajući na krevetu.

Skinula sam poklopac sa kutije i osmehnula se. Roditelji su mi oduvek davali generične parfeme i šminku – nikada nisu razumeli zašto sam drugačija od svojih sestara. Mada nisam ni ja sama to kontala. Bio je to sladak plavi teleskop i preplavilo me je uzbuđenje što sam dobila tako promišljen poklon. Skočila sam na Lenu, privlačeći je u čvrst zagrljaj.

„Nedostajaćeš mi“, rekla sam tužno.

Lena se nasmejala – njen pegavi nos se skupio – pre nego što se povukla. „Nećeš me se tako lako otarasiti!“ Nasmešila se. „Obećavaš da ćeš me posetiti nekada?“

Klimnula sam glavom, a ona me je nežno poljubila u obraz. Nisam mogla a da ne pocrvenim. Nikada nisam bila hrabra osoba, nikad nisam imala dečka i na moje razočarenje – nikada nisam imala ni prvi poljubac. Naravno, možda, ali samo MOŽDA sam se malo ‘zaljubila’ u Lenu. Ali to je verovatno bilo samo zato što sam bila usamljena. I zato jer je ona bila jedina osoba sa kojom sam zaista razgovarala u poslednjih nekoliko nedelja.

Moji prijatelji su se oduvek šalili da mi je suđeno da zauvek budem sama. A ja sam počela da uviđam istinu u tome. Nikada nisam znala kako da razgovaram sa momcima i ponizila sam se previše puta da bih brojala.

Nekoliko sati kasnije, sumrak je počeo da se spušta na uspavani primorski grad. Postavila sam svoj teleskop na balkon i sela sam iza njega, čekajući da mrak krene preko mora. Poslala sam Leni poruku sa slikom sebe i teleskopa uz veliko „hvala“ ispod. Čudno, pomislila sam, otvorila je poruku, ali nije odgovorila.

Pročitajte i ...  Brat je Najbolji Ljubavnik

Senzualna Lena na mesečini.

Ali tada sam je ugledala! Šepurila se preko plaže, njeno uobičajeno stidljivo skakutanje je nestalo i umesto toga hodala je samouvereno i senzualno. Kosa joj se vijorila na vetru, a na sebi nije imala ništa osim plavog, uskog bikinija. Ruke su mi se tresle, nisam mogl a da ne provirim kroz teleskop.

Bila je to neverovatno jasna slika. Mogla sam da vidim njene zlatne preplanule linije kao da je udaljena samo par metara od mene. Totalno senzualno je praktično lebdela preko peščane obale. Bila mi je okrenuta leđima, gledala je u more kao zaljubljeni gusar. Krivica i zbunjenost su drhtali kroz mene dok sam se divila njenom telu. Izgledala je mekano, njene dugačke noge su bile vitke a na vrhu savršeno okrugla guza.

Ruke je provukla kroz kosu a ja sam gledala fascinirano kako otkopčava zadnji deo bikinija, otkrivajući još glatkiju, karamel kožu. Um mi je lutao dok sam zamišljala da joj dodirujem leđa – kosu – noge. Nervozno sam se pomerila, osećajući kako mi srce lupa u grudima dok sam zamišljala da joj ljubim vrat. Leto života jebanje na plaži

Uprkos nedostatku iskustva, pitala sam se kako bi bilo da osetim njene nežne ruke na svom telu. Vratila sam se u stvarnost kada sam videla da joj muž prilazi. Udar ljubomore me je pogodio dok ju je držao s leđa, skoro zaklanjajući Lenu od mog pogleda. Ljubio joj je vrat, a njegove ruke mora da su mazile njene savršene grudi.

Instinktivno sam nagnula teleskop radi boljeg pogleda. Bili su sami na plaži, ali delovalo je da im ne bi smetalo i da nisu. Pritisnuo je kukove u Lenino okruglo dupe, a ja sam je gledala kako se pritiska uz njega, graciozno izvijajući leđa. Pali su na pesak smejući se dok joj je spuštao donji deo bikinija niz njene glatke noge, otkrivajući ružičaste nabore.

Pročitajte i ...  Cimerka je za Sve Kriva 1. Deo

Dahtala sam, ali nisam skidala pogled sa teleskopa. Lena je bila položena na leđa, široko raširenih nogu dok je njegova ruka masirala njenu unutrašnju stranu butina. Prešao je prstom po njenoj ribici, a drugom rukom je povukao sopstveni šorts. Imao je dva prsta unutar njene očigledno mokre rupe i ritmično ih je nabijao dok je ona u ekstazi stenjala.

Trljala sam se i stvarala svoje Leto života.

Tiho sam zastenjala, podižući svoju haljinu da masiram svoju napaljenu i vrelu pičku. Njen muž je gladio svoju erekciju, nežno gurajući vrh u njen klizavi ulaz. Lena je zadrhtala i zamislila sam da njene ruke miluju moj osetljivi klitoris. Sa strahopoštovanjem sam gledala kako je gurnuo svoj kurac u nju, ona je zabacila ruke u zadovoljstvu. Raširila je noge još više kako bi mu se prilagodila. Leto života masturbiranje

Brzo je gurao, a ja sam pratila njegov tempo svojim prstima i svojim nevinim cvetom. Zadrhtala sam, a moje telo je otpustilo višenedeljnu napetost uz obilan nalet tečnosti. Njen muž ju je sve jače i brže tucao na mesečini u mekanom pesku. Delovalo mi je da oboje svršavaju i gube se u trenutku zadovoljstva.

Konačno je stao, njegovo telo se spustilo preko njenog pre nego što se nežno povukao. Lena se otkotrljala po pesku, posežući za telefonom. Ping! Pogledala sam u blistav ekran svog telefona.

„Drago mi je da vidim da sa osmehom koristiš svoj poklon ;)“

Pocrvenela sam, ponižena ali i žestoko uzbuđena u isto vreme. Ruka mi se tresla dok sam odgovarala – „Ipak je ovo moje najbolje leto ikada!“

KRAJ!

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

BDSM

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.