Erotske priče, incest priče

Seks sa Blizankama, San Svakog Muškarca

6 min čitanja
bliznakinje mu sisaju kurac

Dakle, sa svojim društvom sam odlučio otići na kampiranje na Cres. Inače, mi smo bili ekipa koja je stalno negdje kampirala, ili po Zagorju, Lici, čak i po Gorskom kotaru, a sad smo odlučili malo i na otoke otići. Od prije dvije godine nas je sedmero u društvu kad su nam se pridružile Nataša i Darija koje su bile cure od Tomislava i Igora, dok su Ana i Darko bili par još od srednje škole.

Jedino sam ja bio neka crna ovca u društvu, jer sam cure mijenjao kao na pokretnoj traci na veliku žalost moje mame, a zadnju sam napucao tjedan dana prije odlaska na more, pošto joj je smetalo moje društvo.

I tako smo mi stigli na Cres, smjestili se u kamp, jer nismo smjeli nigdje drugdje postaviti šatore i počeli uživati naredna tri tjedna. Dani su nam prolazili u kupanju, sunčanju, večernjim izlascima u Mali Lošinj i Cres, te pijančevanju. Uskoro su svi u kampu znali za nas po našoj buci i galami, ali nama ništa nije smetalo, jer smo bili u takvim godinama. Mladi i ludi.

Jedno jutro sam ustao rano, a bilo je jako sparno i vruče, mislim i da su neku oluju najavljivali. Vidio sam da ostali spavaju, pa sam otišao se upristojiti i po povratku provjerio kombi da li je sve u redu, te sam otišao na plažu. Glavna plaža je bila krcata klinaca i njihovih roditelja i bila je jaka buka, pa sam odlućio otići niže do onih skrovitih uvala među stjenama.

Prve tri su bile zauzete, a u jednoj je jedan par radio posao, ali me srećom nisu zamjetili, pa sam sa smješkom nastavio dalje i nakon dužeg hoda naletio na jednu uvalu sa šljunkom i pogledom na Učku i Istru. Spustio sam se, odložio stvari i onda malo otplivao, te se osvježen vratio na obalu izvalio na leđa i pokrio si glavu majicom, stavio slušalice od iPoda i lagano zadrijemao.

Trgnula me vručina od sunca na trbuhu, pa sam se polako uspravio osjećajući kako me koža zateže. Prokleo sam sebe zbog toga, a onda izvadio slušalice iz uha i začuo smijeh, pa sam se okrenuo. U gornjem dijelu uvale, onako u sjeni spazio sam dvije ženske osobe kako se cerekaju gledajući prema meni.

Pročitajte i ...  Intrigantan Matorac 2. Deo

Pretpostavljao sam da se smiju mom izgorenom trbuhu, pa sam odložio majicu i ustao. Onda sam shvatio čemu se smiju jer sam primjetio da mi se kurac u potpunosti digao. Slušao sam ih kako nešto pričaju, pa sam shvatio da nisu naše. Otišao sam mrtav hladan u vodu i šokirao se njenom hladnoćom. seke u bikiniju

Otplivao sam malo i olakšao se u vodi, pa mi se sad kurac spustio. Izašao sam van vode netremice ih gledajući, pa sam skužio da su sestre, štoviše blizanke. Bile su visoke, duge ravne kose boje meda, velikih zelenih očiju, sisa trojkica, dugih nogu i lijepe guze. Izašao sam van i na engleskom ih pozvao da se smjeste kraj mene.

Malo su se nečkale, ali su se ipak prebacile do mene. sad smo se i upoznali, pa sam saznao da je starija Brigit, a mlađa Anabelle. Da je razlika samo dvije minute, imaju 22 godine, i da su Dankinje iz malog mjeste pokraj Kopenhagena.

Razgovarali smo os vemu i svaćemu, pa sam saznao da me znaju iz kampe, uz napomenu da svi znaju mlade i divlje Hrvate, što sam ja šutke zaobišao kao temu razgovora. Onda sam saznao da imaju isti ukus za muškarce što im ponekad stvara probleme, ali zna biti i zabavno.

Tad sam primjetio da Anabelle gleda u moje gaćice i da su joj bradavice na sisama napete, pa sam ju upitao direktno: – Želiš ga vidjeti? – na to se zabezeknula, ali kad su se pogledale vidio sam slaganje između njih dvije, pa je samo kimnula glavom.

Ustao sam i skinuo gaćice, a moja dika i ponos je ispao u punoj dužini i širini, jer me već rajcao samo i razgovor sa njima. Gledale su ga otvorenih ustiju i raširenih očiju, a onda je Brigit, valjda je bila ona, primila moj kurac i počela ga milovati, pa je to milovanje prešlo u drkanje, dok je druga milovala moja jaja, a kurac još rastao, mada ne znam od kuda to.

Pročitajte i ...  Osveta Bivšem

bliznakinje mu sisaju kuracSad se ona druga koja me je gledala u njega uspravila i privukla ga svojim ustima, pa je glavić nestao u njima. Kakav je to dobar osjećaj bio. Odmakla je sestru, pa se počela nabijati ustima na njega. Očito je bilo da joj to nije prvi put, a druga se uspravila i skinula badić sa sebe, te sam vidio lijepe sise sa napetim bradavicama i totalno glatku picu.

Privukao sam ju k sebi i počeo ju ljubiti dok sam joj jednom rukom milovao sise, a druga je bila na njenoj guzi, tj između guzova. Zagrlila me i stisla se uz mene, pa su mi prsti našli put do njene pice. Trljao sam joj picu, a ona je zadigla jednu nogu, pa sam sad nesmetano ušao sa prstima u nju što je kod nje izazvalo lagani uzdah.

Dotle se Anabelle, siguran sam da mi je ona pušila kurac, riješila svog kupaćeg, ali nije vadila kurac iz svojih usta. Ubrzo su me njih dvije povukle na šljunak, pa sam sad ležao na leđima, a jedna me opkoračila i sjela mi sa picom na lice, pa sam sad zdušno lizao njenu mladu picu. Bila je slankasta, a već je bila dobrano mokra.

Uto se druga smjestila na moj kurac i sad je polako klizila niz njega uz jako stenjanje i uzdisanje, pa sam shvatio da je jako uska. Svejedno je ubrzo došla do jaja i počela se nabijati na njega.

Njena sestra se okrenula na mom licu i sad mi je nos bio na njenom šupku, a ona se nagnula naprijed i svojoj sestri ljubila sise i trljala joj klit, pa sam osjećao njene prste na svom kurcu. Ja sam iskoristio to da joj obližem i šupčić, pa sam joj jedan prst stavio u njega i zabio jezik u picu. Nije trebalo dugo i počela je svršavati na mom licu.

Zalila me svojim sokovima i tresla se, a tad sam povjerovao da ima nešto između blizanki, jer je i druga počela svršavati na mom kurcu. Sad sam bio okupan njihovim sokovima, ali su moj kurac i jaja sa njim još uvijek bili puni, pa sam ustao i njih postavio na koljena. Shvatile su što želim, pa su se odmah smjestile jedna uz drugu, a ja sam sad stavio kurac onoj koju sam lizao dok sam drugoj stavio prst u šupak i sad sam ih tako jebao. izjebane bliznakinje na plaži

Pročitajte i ...  Nudim ti se na tacni

Obje su stenjale i dahtale, a onda sam zamjenio rupice, pa sam sad drugu jebao još brže nego prvu. Uskoro sam osjetio da mi dolazi, pa sam ga izvadio i stao ispred njih, te im počeo svršavati po sisama i grudima dok su klečale ispred mene. Nakon toga su mi obje oblizale kurac i zatim smo otišli u vodu da se isperemo.

Ostali smo na plaži još nekih dva sata dok me moji nisu zvali, jer su se konačno probudili. Za to vrijeme sam svaku još jednom pojebao i svršio im u usta, pa su gutale moju spermu. Dogovorili smo se ponovo za sutra na istom mjestu, pa sam ostatak ljetovanja proveo u druženju sa njima i barem sam redovito praznio jaja.

Nakon toga smo ostali još neko vrijeme u kontaktu, ali one više nisu dolazile u Hrvatsku, a ni ja nisam baš išao u Dansku, pa mi je to ostala lijepa uspomena.

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.