Erotske priče, incest priče

Jutarnje kupanje

10 min čitanja
pojebao me slucajni nudista

Nakon što je moja ženica probila led, te tako ostvarila moju maštariju (a i svoju), vatra u njoj se rasplamsala. Kurac koji je primila u klubu kod nje je izazvao očekivanu reakciju, željela je više i još. Naš seksualni život je bio začinjen, igrice u krevetu bile su sve kreativnije, a pomisao na onu noć kod oboje je izazivala veliku uspaljenost. Meni su se ispred očiju vrtjele slike jebačine koju mi je prepričala, a sama pomisao na to kod mene je izazivala trenutnu erekciju. Ona je u sljedećim danima postajala još koketnija, zavodljivija i preuzimala je inicijativu. Ja sam je samo malo pogurao u ono što će nam se pretvoriti u novi stil života. Sviđalo mi se ono što vidim. Kita u njenim očima postajala je sve sjajnija, a ona sve gladnija. Na obostrano zadovoljstvo, rekao bih. Sljedeća epizoda dogodila se nepunih dva tjedna nakon događaja u klubu, a nju ću ispričati u prvom licu, odnosno iz njene perspektive. Ipak, priča osobe koja je doživjela navedeno iskustvo nudi puno više sočnih detalja.

pojebao me slucajni nudistaOna: Taj dan imala sam slobodno na poslu, a kako je sunce neumorno pržilo već od ranog jutra odlučila sam otići na kupanje. Moj mužić je bio na poslu, pa sam se odlučila sama zaputiti i malo rashladiti. Već par godina prakticiram solo odlaske na nudističku plažu par kilometara udaljenu od našeg grada. Tako je bilo i ovog puta. Obukla sam laganu ljetnu haljinicu na bretele, skupila stvari, sjela u auto i krenula. Došavši do željenog mjesta, parkirala sam auto uz cestu. U autu sam skinula tangice i ostavila ih na zadnjem sjedalu. Od plaže me dijelila mala šumica. Na putu ka plaži srela sam dvojicu radnika koju su sređivali raslinje koje je bujalo uz puteljak. Prošavši pored njih dobacila sam im: „Ćao momci!“
Povjetarac je njihao moju haljinicu, osjetila sam njihove poglede na mojoj guzi koja im se na trenutku ukazivala. „Jebote, kakva pička!, Rekao jedan od njih. „Ovo bi trebalo jebat!“ Tiho sam se nasmijala i u sebi pomislila možda netko i hoće.
Malim puteljkom sam se spustila na plažu. Nije bilo gužve. Tek dva para na udaljenosti jedni od drugih. Jedan stariji par od kojih 50-ak godina, a drugi nešto mlađi. Smjestila sam ručnik uz samo more, ostavila stvari i sjela. Svukla sam haljinu i namazala se kremom. Osjetila sam poglede dvojice muškaraca kojima je sigurno padao pogled na mlado golo tijelo. Ne znam kako su njihove supruge reagirale na pohotne poglede. Kada sam se namazala, izvadila sam knjigu koju sam ponijela i zadubila se u čitanje. Nisam bila ni svjesna koliko je vremena prošlo, ali jedan par se izgubio, a nedaleko od mene nalazio se netko novi, muškarac od kojih 40 godina, tamne puti i crne kose. Fiksirao me pogledom. Uzvratila sam osmjehom. Nakon nekih pola sata odlučila sam ući u more. Osjetila sam oči na sebi. Ušavši u more do koljena nagnula sam se naprijed u želji da uzmem malo vode da se smočim. Drugi razlog je bio što sam osjetila priliku da malo podignem temperaturu. Tip je imao slobodan pogled na moju mačkicu. Kratko sam okrenula glavu, bila sam u pravu, piljio je ravno u moju glatku i namazanu pičkicu. Samo sam se osmjehnula i uskočila u more.

Pročitajte i ...  Prostitutka

Plivala sam nekih 15 minuta i kada sam došla do obale vidjela sam da je i drugi par nestao. Očito je moja pojava natjerala žene da skupe svoje napaljene muževe. Onaj tip je i dalje bio na svom mjestu. Ocijedila sam kosu i krenula prema svom ručniku. Sjela sam i zapalila cigaretu. Nakon posljednje dima ponovno sam uzela kremu i odlučila se još jednom namazati, sunce je zaista bilo prejako. Osjetila sam korake iza sebe i čula glas: „Treba li mlada dama pomoć?“ Okrenula sam se i vidjela kako stoji na metar od mene. Bio je naočit, lijepog osmijeha i tijela koje je pokazivalo da se brine o njemu. Pogled mi je pao dolje na njegov kurac. Bio je uredno obrijan, ne baš velik, ali poprilično debeo. Nasmijala sam se i rekla: „Ako baš želite!“
Okrenula sam se na stomak, a on je kleknuo s moje lijeve strane. U dlanove je istisnuo veću količinu kreme i počeo je razmazivati. Počeo je od ramena prema leđima. Imao je dosta jake ruke i vidjelo se da zna što radi. Od same pomisli da smo sami meni se već prilično vlažila pičkica. Sumnjam da nije primijetio. S leđa je prešao na guzu, sigurna sam da je osjetio moju napetost i nemir. Prešavši preko guze prema nogama, kao slučajno, palčevima je dodirnuo moju mačkicu. Samo se osmjehnuo. Krajićkom oka vidjela sam njegovu reakciju, kurac mu je počeo rasti. Znala sam kako će ovo svršiti. Završivši s nogama stao je, uz osmijeh sam mu se zahvalila,. A on je rekao:
„Jedan dio smo završili, a što je s drugim?“ Oboje smo se nasmijali, a ja sam se okrenula i legla na leđa. Sada sam imala direktan kontakt očima i pogled na kurac koji je dosezao punu erekciju. Počeo je razmazivati kremu po mojim sisama, oteo mi se koji uzdah i stenjanje koje više nisam mogla susprezati. Namazao mi je i stomak, a onda se prebacio na noge. Dok mi je utrljavao kremu po nogama upitala sam ga: „Jesi li nešto preskočio?“ „Šlag na kraju!“, rekao je.
I zaista, nakon što mi je namazao noge, vratio sa na mjesto po koje je i došao. Uzeo je tubu i istisnuo kremu po mom brežuljku. Nježno je rukom kružio uokolo polako se približavajući cilju. Više ni na nisam oklijevala, savila sam noge u koljenu i blago ih raširila, dozvolivši mu tako lakši pristup mojoj pičkici koja je već obilato curila. Kažiprstom je kružio po mom klitorisu, a ja sam odizala guzu od ručnika pokazujući da mi se sviđa ovo što mi radi. Kada je vidio da su pale sve prepreke, ako ih je i bilo, krenuo je dalje. Ubacio je najprije jedan, a onda dva prsta, počevši me jebati s takvim umijećem da sam počela glasno stenjati. Na plaži nije bilo nikoga, tako da nisam nastojala biti tiha. Čulo se samo šljapkanje njegovih prstiju u mojoj pičkici i moje stenjanje koje se pojačavalo svakim ubodom. Okrenula sam glavu u desno i vidjela kurac koji se klatari. Desnom rukom uzela sam njegov erektivni kurac i počela ga nadrkavati. Veliki glavić presijavao se u mojoj ruci. Okrenula sam se na bok podigavši lijevu nogu kako bi imao bolji pristup mojoj pičkici, a njegov kurac sam prinijela usnama. Oblizala sam mu glavić i par puta gurnula jezik u rupicu, a onda sam ga počela usisavati. On je nastavio probijanje sad s već tri prsta, pičkica je je obilato balavila, a ja sam sisala njegov debeli kurac. Usta su mi bila puna njegovog kurca, nabijala sam se na njega kao kučkica. Drugom rukom sam mu mijesila jaja, a onda se polako približavala njegovoj guzi. Vjerojatno to nije očekivao, ali moj umazani srednji prst kliznuo je u njegov anus. Oteo mu se uzdah užitka, znala sam da to tipove pali, isprobano kod mog mužića. Kurac mu se počeo trzati, osjetila sam i izvadila ga iz usta. Počeo je izbacivati ogromnu količinu sperme po mom licu i sisama. Inače, volim brojati mlazove sperme, ovdje ih je bilo 18!

Pročitajte i ...  Sad ćeš da vidiš ko je kukavica

„Nadam se da sam se odužila za mazanje!, nasmijavši se i još mu jednom poljubivši kurac koji nije gubio na čvrstoći. Digla sam se u namjeri da odem u more sa sebe oprati spermu, a on me uhvatio za ruku i rekao: „Mačkice, nismo još gotovi!“
Legao je na moj ručnik, a kurac mu ne stajao kao jarbol. Obliznula sam jezikom njegovu spermu u kutu usana i krenula natrag. On je ležao ispod mene, došla sam u razinu njegovog kurca i počela vrtiti kukove. „Siguran si da možeš još jednom?“, upitala sam ga. „Za tebe i više puta!“, rekao je.
Moja mačkica je željela jahati taj kurac, zašto joj uskratiti želju. Polako sam se počela spuštati sve dok nisam osjetila njegov glavić na usnicama. Malo sam zastala, a onda samo kliznula do kraja. Uhvatio mu za guzu i počeo žestoko nabijati. Ljetno jutro ispunjavali su naši uzdasi, udarci njegovog kurca u moju pičkicu koja je bila raskvašena, u zraku se osjećao miris jebačine, miris koji me dodatno napaljuje. Zatvorila sam oči nastavila jahanje. Moje sise su skakutale gore dolje, a unutrašnjost mi je ispunjavala tvrda kita koja će uskoro ponovno svršiti. Tip koji je bio ispod mene bio je dosta izdržljiv, što sam posebno obožavala. Uvijek sam voljela frajere koji me mogu jebati par puta zaredom. Napuniti me spermom i onda ponovno tucati. Skoro sam i zaboravila na ona dva radnika koja sam srela na putu do plaže. Otvorivši oči pogledala sam prema šumi i vidjela jednog kako nas promatra mazivši kurac preko radnog kombinezona. Ne znam koliko je stajao gore, ali ionako mi nije bilo važno. Nisam imala namjeru silaziti s ovog kurca. Odlučila sam prihvatiti igricu i nastavila sam ga gledati. Tip kojeg sam jahala nije ga mogao vidjeti. Radnik se sada već oslobodio, otkopčao je šlic i napolje isukao nabreklu kitu. Naslonio se na kamen i počeo ga drkati. Sigurno je želio biti na mjestu tipa koji me neumorno tucao. Na sisama sam još imala sperme od prethodnog svršavanja, pokupila sam prstima i stavila u usta. Za radnika je to očito bilo previše. Počeo je nekontrolirano prskati i izbacivati spermu svuda naokolo. Uvijek sam voljela tucati se znajući da me netko gleda.

Željela sam promijeniti pozu. Sišla sam s njegovom kurca i namjestila se na sve četiri. Očekujući da će radnik pozvati kolegu, ovog puta sam se okrenula prema moru. Moj jebač je imao fantastičan pogled, rascvjetala ružičasta pičkica i guza već crvena od tucanja. Nagnuo se naprijed, počevši sisati moje sokove. Zabijao je jezik duboko i kružio po mojoj unutrašnjosti. Doslovno me jebao jezikom. Pogledala sam preko ramena, drugi radnik se pojavio i već drkao kurac, doduše manji od koleginog. U tom trenutku osjetila sam dolazak velikog orgazma. Stresla sam se i počela stezati pičkicu što je moj jebač i osjetio. Izvadio je jezik i par puta nategnuo kurac, a onda se sjurio počevši me tucati, priredivši drugom radniku teren za kvalitetno svršavanje. Više se nisam obazirala na njih, koncentrirala sam se samo na sebe, svoju pičkicu i kurac koji me razvaljuje. Kod doggyja posebno volim kad mi rašire guzu rukama, ulazak u moju pičkicu tada je naročito dobar. Upravo to je i uradio. Raširio mi je guzove, počevši ulaziti jako duboko. Palcem je počeo kružiti oko mog anusa. Svidjelo mi se, ali sam mu rekla da me u guzu tucao samo moj mužić, barem za sada. Ruke je prebacio naprijed, uhvatio me za sise i odigao od tla. Svršavala sam po tko zna koji put. Po ubrzanom disanju shvatila sam da se i on približava kraju. Spustio me na tlo, zabio se još par put i onda ga izvukao vani. Po leđima i guzi zapljusnuo me još jedan mlaz svršavanja. Ostala sam stajati na sve četiri, a on je još jednom ušao u mene. Par laganih uboda i bilo je dosta. Ovog sam puta zaista morala ući u more, bila sam sva ulijepljena. Kada sam se vratila više ga nije bilo, na plažu je došlo par ljudi koji nisu bili svjesni da su propustili vidjeti vrhunsku jebačinu. Mogli su samo naslutiti, jer na mom ručniku ostalo je tragova sperme. Skupila sam stvari, obukla se i krenula prema autu. Izazvala sam četiri svršavanja, dva od strane mog jebača i dva od radnika. Barem što znam!

Pročitajte i ...  Ortakova Mama mi Bila Prva 5. Deo

Prolazivši kroz šumicu vidjela sam da su radnici još uvijek na mjestu, pojačani s još dvojicom kolega. Počeli su se međusobno došaptavati, nije bilo sumnje što im je bila tema. U prolazu sam rekla: „Ćao momci, nadam se da nije prevruće!“
Sjela sam u auto, obukla tangice i iznimno zadovoljena krenula kući, sretna što ponovno imam pričicu na mog mužića. Za početak sam mu samo poslala poruku: „Hej, krećem natrag. Na kupanju je bilo super, naletjela sam na tipa koji se ponudio namazati me. Kremom, naravno. Pusa!“

Koliko vam se svidela ova Priča?

Klikni na Lajk i oceni priču!

Prosečna Ocena / 5. Broj ocena

Priča još uvek Nije ocenjena! Budi Prvi koji će je Oceniti.

Please complete the required fields.

Nove erotske price

Ženaipo 1 min čitanja
Aleksandra Osijek 1 min čitanja
Zanosne obline 1 min čitanja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.